بهار 1389 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : سلسبیلی، نادر ؛
(40 صفحة - من 7 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:زبان آموزیکل نگریبرنامه درسی دوره ابتدایی (بخوانیم و بنویسیم )ارزیابی برنامه درسیآموزش زبان فاسیبرنامه درسی طراحی شدهتدوین شده و اجرا شده
-
مؤلف : خلیلی، سمانه ؛ باقری، خسرو ؛
(26 صفحة - من 47 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطآموزش و پرورشدریداساختارشکنینوشتارگفتارتفاوط
-
مؤلف : مهر محمدی، محمود ؛
(18 صفحة - من 73 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدنبرنامه درسیبومی ماندنکثرت گرایی شناختی
-
مؤلف : رفیع پور گتابی، ابوالفضل ؛ گویا، زهرا ؛
(30 صفحة - من 91 إلی 120 )
-
رابطه شکل های متفاوت سؤال (تشریحی - چندگزینه ای) با فرآیندهای فراشناخت و عاطفه در ارزشیابی درس ریاضی
مؤلف : عابدی، احمد ؛ عریضی، حمید رضا ؛ تاجی، مریم ؛
(18 صفحة - من 121 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختتلاشنگرانیعاطفهخودبازبینیسوال تشریحیسوال چند گزینه ای
-
مؤلف : ایزدی، صمد ؛ صالحی عمران، ابراهیم ؛ فتحی واجارگاه، کورش ؛ عابدینی بلترک، میمنت ؛
(24 صفحة - من 139 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوادوره ابتداییکتاب های درسیآموزش سلامت
-
مؤلف : به پژوه، احمد ؛ سلیمانی، منصور ؛ افروز، غلام علی ؛ غلام علی لواسانی، مسعود ؛
(24 صفحة - من 163 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیسازگاری اجتماعیآموزش مهارت های اجتماعیدانش آموزان دیرآموز