-
1.
بررسی تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: مجتمع دخانیات استان مازندران)
مؤلف : احمدی، عباس ؛ بختیاری، سیّدجواد ؛ مبرا، شمس الدین ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 2 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:حسابداری مدیریتخودشیفتگیتوانایی مدیریتکنترل حسابرسی داخلیمزیت رقابتیهوش سازمانیسازه
-
2.
مؤلف : احمدی، عباس ؛ نیشابوری، رسول ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1397، دوره جدید - شماره 10 (12 صفحة - من 113 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدرفتار مصرف کنندهبرندعوامل کیفی و قیمتی