-
51.
محاضر : دیواندری، علی ؛ سیف، ول یاله ؛ مؤلف : طیب نیا، علی ؛ کمیجانی، اکبر ؛
مجلة:تازه های اقتصاد»شهریور 1395 - شماره 149 (5 صفحة - من 116 إلی 120 )
-
52.
مؤلف : دیواندری، علی ؛
مجلة:تازه های اقتصاد»پاییز 1394 - شماره 146 (2 صفحة - من 40 إلی 41 )
-
53.
مؤلف : دیواندری، علی ؛
مجلة:تازه های اقتصاد»بهمن 1397 - شماره 154 (3 صفحة - من -3 إلی -1 )
-
54.
كاتب مسؤول : خوشسیما، غلامرضا ؛ مؤلف : رضوی، سید مصطفی ؛ دیواندری، علی ؛ شریعت پناهی، سید مجید ؛
مجلة:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»بهار 1397، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 35 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه موردیتنشبانکنوآوریهای اکتشافینوآوریهای بهرهبردارانهاستراتژی پاسخ به تنش
-
55.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ نهاوندیان، محمد ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجلة:تحقیقات اقتصادی»تابستان 1387 - شماره 83 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 17 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:قیمت نفتتجزیه واریانسعدم تقارنکشورهای صنعتی واردکننده نفتتابع واکنش آنی
-
56.
مؤلف : نیکو کار، غلامحسین ؛ دیواندری، علی ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 135 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهاستراتژی بازاریابی اینترنتیبازار لوازم خانگیاطلاعاتاستراتژیبازاریابیرفتار مصرفکنندگاناینترنتیبازاریابی اینترنتی
-
57.
مستمع المقابلة : دیواندری، علی ؛
مجلة:حسابرس»زمستان 1385 - شماره 35 (5 صفحة - من 48 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعاتبانکسیستم مدیریت اطلاعاتفناوری اطلاعاتبانک ملتسیستمهای اطلاعاتیمدیران
-
58.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ محمد نبی، پریوش ؛
مجلة:کتاب ماه هنر»خرداد و تیر 1380 - شماره 33 و 34 (4 صفحة - من 73 إلی 76 )
-
59.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ دلخواه، جلیل ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1384 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 185 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانسنجش رضایتمندی مشتریرضایتمندی مشتریرضایترضایتمندی مشتریانبانکمدل
-
60.
مؤلف : حجاران، فاطمه ؛ دیواندری، علی ؛ فدایی، داوود ؛ كاتب مسؤول : رادفر، رضا ؛
مجلة:اقتصاد مالی»بهار 1401 - شماره 58 التصنيف A (Azad University (24 صفحة - من 257 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت نوآوریمزیت رقابتی پایدارنوآوری سبزبانکداری سبز