-
1.
مؤلف : گودرزی، آزاده ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 156 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:جوامع مجازی برندآمیختگی مصرفکننده با برندخدمات فایدهمحورآمیختگیمصرفکنندگاناطلاعاتپژوهشبـهرفتاریبـا
-
2.
مؤلف : زاهدی پور، محمد ؛ خدایاری، بهناز ؛ رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ كاتب مسؤول : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1400 - شماره 27 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 45 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانوفاداری مشتریانسازمان تامین اجتماعیروش نظریه داده بنیادمشـتریهـاوفـاداری مشـتریوفــاداری مشــتری
-
3.
كاتب مسؤول : هاشمی، سید رامین ؛ مؤلف : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ کردنائیج، دکتر اسدالله ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 42 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:استراتژینظریه داده بنیادتنوعبخشیشرکتهای چند کسبوکارهتنوعبخشیتنوعاستراتژی تنوعبخشیمدیرانپژوهشاستراتژی تنوعمدلمقوله