-
1.
مؤلف : نطری، محسن ؛ حیدری، علی ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سمیع زاده، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 229 إلی 252 )
الکلمات المفتاحية:فراتحلیلاندازه اثرانصاف ادراکشدهانصاف قیمتیقیمتگذاری پویاقیمتانصافادراکمشتریپژوهش
-
2.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرسلیمانی، اعظم ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 211 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبرند مقصداعتلای برندبرند مقصد گردشگریگردشگریاستان فارسمقصد گردشگریمدلپژوهشزیرساخت
-
3.
مؤلف : میرسلیمانی، اعظم ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ خدیور، آمنه ؛ ابراهیمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1400 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 15 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبرند مقصد گردشگریاعتلای برندگردشگری استان فارسبرنـدهـابـا
-
4.
مؤلف : زمان فشمی، رحیمه ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سیدامیری، نادر ؛ احدی، پری ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 571 إلی 599 )
الکلمات المفتاحية:بیبلیومتریکبازاریابی محتوای دیجیتالچارچوب TCM-ADOدرگیرسازی مصرفکننده با برندشناساییکاربرپژوهش
-
5.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (54 صفحة - من 13 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیتجربه برندرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
6.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرسلیمانی، اعظم ؛ میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1401 - شماره 57 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 211 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادبرند مقصدبرند مقصد گردشگریاعتلای برندگردشگریاستان فارسمقصد گردشگریمدلپژوهشزیرساخت
-
7.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 13 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:واکاویبرندسازیمرور نظاممندتصویربرندچارچوب پیشاند تصمیم پسایندتصــویر برنــدتصـویر برنـدبرنـدتصویربــاهـابـابـهبــر