-
1.
مؤلف : فرزین، میلاد ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1396 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 23 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتحلیل تماتیکخبرگان سایبری بازارفنون فرافکنیاطلاعاتبازارهـابـابـهکـه
-
2.
مؤلف : محمدی، امین ؛ حمدی، دکتر کریم ؛ حسین زاده لطفی، دکتر فرهاد ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 5 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 133 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برند آنلاینروابط اخلاقی برند - مشتریشبکههای اجتماعی
-
3.
مؤلف : کشکی، مونا ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 - شماره 58 التصنيف A+ (Azad University (20 صفحة - من 25 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیابزارهای بازاریابیبازاریابی دیجیتالپارادایم فکریمد و پوشاک
-
4.
مؤلف : محمدی، امین ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 177 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهشبکههای اجتماعیتجربه برند آنلاینروابط برند آنلاینروابط برند آنلاینتجربه برند آنلایناطلاعاتمشتریتجربهبازاریابیپژوهش