پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ مؤلف : حسنقلی پور یاسوری، طهمورث ؛ برمر، نیما ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:طنزتبلیغاتشبکههای اجتماعیتبلیغات ویروسیانواع طنزپیاممصرفکنندگان
-
كاتب مسؤول : احمدی، فریدون ؛ مؤلف : توره، ناصر ؛
(15 صفحة - من 19 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت پذیری اجتماعیSocial ResponsibilityPerceived Brand Qualityترجیحات برندخریداران سازمانیکیفت ادراکی برندOrganizational BuyersBrand preferencesسازمانیرفتار خریدمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتمسئولیت اجتماعی شرکت ها
-
كاتب مسؤول : جواهری، بختیار ؛ مؤلف : علی احمد، یونس ؛ عبدالله محمود، ئاشتی ؛ محمدی، سمیرا ؛
(22 صفحة - من 34 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:مصرفرفتار مصرفکنندهConsumer behaviorConsumptionاقلیم کردستان عراقKurdistan Region of IraqCorona Virusویروس کروناشیوع ویروس کروناهمهگیری ویروس کرونا
-
كاتب مسؤول : احمدی، سیروس ؛ مؤلف : سید عالی نژاد، آزاده ؛ عسگر، علی ؛
(32 صفحة - من 56 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:Purchase Intentioncelebritiesقصدخریدجذب مصرفکنندهافراد مشهورشخصیّتهای انیمیشنینگرش به تبلیغ و برندConsumer attractionAnimated charactersAttitude to advertising and brandانیمیشنتبلیغاتقصد خریدنگرششخصیتمصرفکنندگانقصد خرید مصرفکنندگان
-
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : هشیار مقدم، بهاره ؛ صالحیان فرد، رقیه ؛
(25 صفحة - من 88 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبرندBrandبازی وارسازیcustomersbrand valueارزش برندGamificationمشتریبازیوارسازیپژوهشکاربراندیجیکالاارزش ویژه
-
مؤلف : قاسمی نژاد، مینا ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
(34 صفحة - من 114 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:صنعت مواد غذاییزبانشناسی برندروانشناسی مصرفکنندهزبانشناسیزبانشاخصشناساییبرندسازیبرندینگمشتریانپژوهشنمادشناسی
-
كاتب مسؤول : هندیجانی، رزا ؛ مؤلف : رضایی، منیر ؛
(29 صفحة - من 148 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:تمرکز تنظیمیRegulatory fitتمرکز بازدارندهتناسب تنظیمیPromotion focusRegulatory focusPrevention focusزمان انتظار ادراکیتمرکز پیشبرندهwaiting time perceptionآزمایشتبلیغاتی
-
مؤلف : محمدی، امین ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ حسین زاده لطفی، فرهاد ؛
(22 صفحة - من 177 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهشبکههای اجتماعیتجربه برند آنلاینروابط برند آنلاینروابط برند آنلاینتجربه برند آنلایناطلاعاتمشتریتجربهبازاریابیپژوهش