-
1.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنانیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»زمستان 1395 - شماره 88 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 125 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابینگرشرفتار مصرفکنندهوفاداریتبلیغات تلویزیونیتبلیغاتتجاری
-
2.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 76 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرفتار مصرف کنندهتبلیغات شفاهیمجتمع تجاری
-
3.
مؤلف : کردنائیج، اسداله ؛ ممبینی، حسین ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛ جهانی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1396 - شماره 33 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرفتار مصرفکنندهوفاداری مشتریانمجتمع تجاری