-
1.
مؤلف : یزدانی، ناصر ؛ مشتاقی، یوسف ؛
مجلة:تحقیقات مالی»زمستان 1395، دوره هیجدهم - شماره 4 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (18 صفحة - من 735 إلی 752 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیریسرمایهگذاریمالی رفتاریخطای ادراکیسرمایهگذارانخطاهای ادراکیپژوهش
-
2.
مؤلف : شریفی، احسان ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1397 - شماره 34 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (18 صفحة - من 167 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:تجارت بینالمللبازاریابی اینترنتیشرکت صادراتیراهبردهای رشد و توسعه بازاربازار بینالمللی
-
3.
مؤلف : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 - شماره 22 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (14 صفحة - من 33 إلی 46 )
-
4.
مؤلف : نقابی، اعظم ؛ یزدانی، ناصر ؛ ناظم بکائی، محسن ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (18 صفحة - من 115 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:هویت ملیتنوع رابطه افرادادراک نسبیخرید محصولات خارجی
-
5.
مؤلف : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:فرشتبلیغات اینترنتیاثر بخشی تبلیغاتبازار فرش ایرانتبلیغاتاطلاعاتصادراتفرش دستبافمصرفکنندهمدل
-
6.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 6 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (27 صفحة - من 150 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:مدل راهبردی تبلیغات الکترونیکاثر بخشی تبلیغاتمدل های تبلیغات
-
7.
مؤلف : میرزا امینی، سید محمد مهدی ؛ یزدانی، ناصر ؛ رحیم پور، شهدخت ؛ حنیفی، یاسر ؛ داودیان پور، پرویز ؛
مجلة:گلجام»بهار و تابستان 1392 - شماره 23 التصنيف: العلمية - البحثية (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافتجارت الکترونیکوب سایت فرشفروشگاه اینترنتی فرش
-
8.
مؤلف : امیدوار، رضا ؛ سرداری، احمد ؛ یزدانی، ناصر ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 23 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (10 صفحة - من 29 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:لجستیکمدلسازی ساختاری تفسیریLogisticsمدیریت زنجیره تأمین سبزشرکت پارس خودرو
-
9.
مؤلف : یزدانی، ناصر ؛ رضایی فرد، فریده ؛ سرداری، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1394 - شماره 24 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (18 صفحة - من 113 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیویکورارزش برندفرآیند تحلیل شبکه¬ایتصمیم¬گیری گروهی
-
10.
مؤلف : عباسی، امیررضا ؛ یزدانی، ناصر ؛ ناظم بکائی، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 31 التصنيف: العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 39 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه گذاریتصمیم گیریمدل اسپرولز و کندالعملکرد شرکت های سرمایه گذاری