-
1.
قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر -صنعت فرش دستباف ایران
مؤلف : محسنین، شهریار ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ حسن زاده کریم آباد، حمید رضا ؛ خنیفر، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1393، دوره جدید - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 87 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافکانال بازاریابیقدرت منبعقدرت جبرانی هدفقابلیت جایگزینی
-
2.
مؤلف : جندقی، غلامرضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محسنین، شهریار ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 116 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:بانک ملتهمراه بانکنقشه سفر مشتریسفر برنامهریزیشدهمدیریت تجربه مشتریمشتریمشتریانطراحی
-
3.
مؤلف : محسنین، شهریار ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ کرمی، محسن ؛ خواجه دهاقانی، احمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 149 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:سبک تصمیم گیریلوازم خانگیرفتار مصرفکنندهمدل اسپرولز و کندال
-
4.
مؤلف : محسنین، شهریار ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ حسن زاده کریم آباد، حمید رضا ؛ خنیفر، حسین ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»بهار 1394، دوره سیزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 67 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:قدرتوابستگیفرش دستبافکانال بازاریابیصنعت فرش دستبافتجاریکانال توزیع
-
5.
مؤلف : کاظمی، رضا ؛ حسنی، شهریار ؛ دیده روشنی، سونیا ؛
مجلة:طب انتظامی»بهار 1397، سال هفتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (5 صفحة - من 82 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگیمصاحبه انگیزشیمیل به مصرف