تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : آزاد، شهرام ؛
(16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:صنایع کوچکوضعیت بازاریابینقش بازاریابیوابستگی بازاریابی
-
مؤلف : برزده، سید محمد ؛ تقوی فرد، محمد ؛
(30 صفحة - من 17 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:سیستم خبرهرتبه بندی اعتباریتئوری فازیروش ممدانیواژههای کلامی
-
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ خانلری، امیر ؛ مقصودی، وحید ؛
(22 صفحة - من 47 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریاضطراب دلبستگیاجتناب دلبستگیسبک دلبستگی مشتریامنیت دلبستگی
-
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ جوشیار نجف آبادی، لیلا ؛ خزائی پول، جواد ؛ وریج کاظمی، رضا ؛
(20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندبانک شهرمسئولیت اجتماعی شرکتی
-
مؤلف : زالی، محمد رضا ؛ رضوی، سید مصطفی ؛ محمد زاده پارچین، ناهید ؛
(26 صفحة - من 89 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی دانشگاهیفرهنگ سازمانی کارآفرینانهدانشگاه تهران.
-
مؤلف : شریفی، کیومرث ؛ نصابی، حمید رضا ؛ یاورزاده، محمد رضا ؛
(16 صفحة - من 115 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:کانال توزیعشبکة توزیع کالاکارایی شبکة توزیعفروشگاههای زنجیرهای
-
مؤلف : عسگری، غلامرضا ؛ محمدی زنجیرانی، داریوش ؛
(18 صفحة - من 131 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:ذینفعانمدیریت بحرانهاتصویر شرکتایفای مسئولیت اجتماعی
-
مؤلف : محسنین، شهریار ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ کرمی، محسن ؛ خواجه دهاقانی، احمد ؛
(20 صفحة - من 149 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:سبک تصمیم گیریلوازم خانگیرفتار مصرفکنندهمدل اسپرولز و کندال