-
1.
مؤلف : کردنائیج، اسداله ؛ ممبینی، حسین ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛ جهانی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1396 - شماره 33 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرفتار مصرفکنندهوفاداری مشتریانمجتمع تجاری
-
2.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 76 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرفتار مصرف کنندهتبلیغات شفاهیمجتمع تجاری
-
3.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1396، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 25 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرفتار مصرف کنندهمجتمع تجاریرفاه خریدتجاریتفریحپژوهشخریـد
-
4.
مؤلف : خلیلی پالندی، فرشته ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهنظریه ساختگرایینسل زدافت خریدنسلپژوهشکدگذاریمصرفکنندگان