-
1.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اکبری، امیر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 129 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریرﺿﺎﻳﺖتاکتيک های بازاريابی رابطه مندوفاداری مشتريانمشتریمشتریانبیمهشرکت بیمه ایرانبازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطهمند
-
2.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ شاهی، محبوبه ؛ نجات، سهیل ؛ محمودی نسب، سحر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1396 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 106 إلی 124 )
-
3.
مؤلف : کردنائیج، اسدالله ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندتمایل به خریدمیراث برندنوستالژی برنددلبستگی برندنوستالژیدلبستگیاعتمادمصرفکنندهمشتریپژوهشتأثیرقصد خرید
-
4.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نجات، سهیل ؛ اکبری، امیر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 55 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:بیمه عمرسبک زندگیخوشهبندیبخش بندی بازار(AIO)مشتریانمشتریان
-
5.
مؤلف : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ نجات، سهیل ؛ بهمنی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:عزت نفسلذت خریدخودابرازیحسادت برندعشق برندتعامل فعالbrand loveعشقعشقحسادتحسادتمشتریمشتری