-
1.
مؤلف : کردناییج، اسداله ؛ نجات، سهیل ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1397، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 113 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:برند کارفرماشهروندی شرکتیجذابیت برندوفاداری کارکنان به برند کارفرما
-
2.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ شاهی، محبوبه ؛ نجات، سهیل ؛ محمودی نسب، سحر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1396 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 106 إلی 124 )
-
3.
مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛ نجات، سهیل ؛ خمویی، فرشید ؛ پسندیده، پوریا ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1396، دوره پانزدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 551 إلی 573 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیحمایت سازمانیهویت سازمانیقصد ترک خدمتاشتیاق شغلی
-
4.
مؤلف : کردنائیج، اسدالله ؛ نجات، سهیل ؛ شاهی، محبوبه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد برندتمایل به خریدمیراث برندنوستالژی برنددلبستگی برندنوستالژیدلبستگیاعتمادمصرفکنندهمشتریپژوهشتأثیرقصد خرید
-
5.
مؤلف : کاملی، علیرضا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ نجات، سهیل ؛ نیکخواه کیارمش، روح الله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1397، دوره بیست و دوم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 219 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:سازگاری شغلیسرمایه روانشناختیاعتمادهوش فرهنگی
-
6.
مؤلف : خداداد حسینی، سید حمید ؛ نجات، سهیل ؛ هاشمی، مسلم ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1396 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای ذهنیروششناسی کیوبرندهای لوکس بدلیخریداران برندهای بدلی
-
7.
مؤلف : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ نجات، سهیل ؛ خلیلی پالندی، فرشته ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1398، دوره هفدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 399 إلی 419 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد سازمانیهویت سازمانیمدلسازی معادلات ساختاریشهروندی شرکتی
-
8.
مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛ نجات، سهیل ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1396، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 45 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانارزش ویژه برندشهرت شرکتشهروندی شرکتیارزش ویژهپژوهش
-
9.
مؤلف : نجات، سهیل ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره جدید - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 13 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:برندتحلیل مضمونکالاهای تند مصرفتعالی برند