بهار 1396 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : خداداد حسینی، سید حمید ؛ نجات، سهیل ؛ هاشمی، مسلم ؛
(28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای ذهنیروششناسی کیوبرندهای لوکس بدلیخریداران برندهای بدلی
-
مؤلف : محمدشفیعی، مجید ؛ احمدزاده، سمیه ؛
(38 صفحة - من 41 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:چابکی سازمانیتصویر ذهنی برندمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتشرکتهای حملونقل ریلی
-
مؤلف : شیرازی، علی ؛ صادقی، فرشته ؛
(28 صفحة - من 79 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برندتعهد برندهویت برند خدماتیافتخار به برند
-
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ سیاه سرانی کجوری، محمد علی ؛
(28 صفحة - من 107 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:الگوریتم ژنتیکدرخت تصمیمبرند ایرانیلوازم خانگی برقی
-
مؤلف : امتی، آزاده ؛ احمدی زاد، آرمان ؛ کفچه، پرویز ؛
(37 صفحة - من 135 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابینوآوریعملکرد بازاربرندنوآوری برند
-
مؤلف : بافندکار، انوشیروان ؛ کاظمی، فضل اله ؛
(17 صفحة - من 173 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی شهریبرند شهریبازاریابی شهری