-
1.
مؤلف : نصیری، مجتبی ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»بهار 1400، دوره دوازدهم - شماره 1 التصنيف B (Azad University/ISC (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:خرید اینترنتیفراترکیبسلامت محوریدوران کرونافروشگاه های اینترنتی
-
2.
كاتب مسؤول : نسیمی، محمد علی ؛ مؤلف : پالی، سمیرا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (26 صفحة - من 41 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:مصرفگراییقصد خریداعتماد به برندادراکات اخلاقیهویتپذیری مصرفکننده از سازمان
-
3.
مؤلف : صفری سیاهکلرودی، عماد ؛ عباسی، ابراهیم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ سعیدی، پرویز ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»تابستان 1402- شماره 63 التصنيف B (Azad University (12 صفحة - من 67 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری روستاییتحلیل تمشهرستان رودسرمدل بازاریابیمصاحبههای نیمه ساحتاری
-
4.
مؤلف : علی نژاد، مریم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : صلواتی، شهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 201 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدخودروهای لوکسرویکرد آمیختهنگرش مصرف کنندگان
-
5.
مؤلف : کیا کجوری، حکیمه ؛ تقی پوریان، محمد جواد ؛ قنبرزاده، قیدر ؛ كاتب مسؤول : نسیمی، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1399 - شماره 12 (22 صفحة - من 45 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیاقتصادگردشگریفرا ترکیبکسب و کار گردشگری سلامت
-
6.
مؤلف : نصیری، مجتبی ؛ دیده خانی، حسین ؛ نسیمی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 351 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیخرید اینترنتیخرده فروشیتحلیل تمکسب و کارهای آنلاینمصاحبههای نیمه ساختاری
-
7.
كاتب مسؤول : صفری سیاهکلرودی، عماد ؛ مؤلف : عباسی، ابراهیم ؛ نسیمی، محمد علی ؛
مجلة:مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science (12 صفحة - من 80 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری روستاییبرند مقصدمناطق کوهستانیرودسرمدل بازاریابی
-
8.
كاتب مسؤول : هادیان فر، سیدرضا ؛ مؤلف : نسیمی، محمد علی ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 44 (14 صفحة - من 199 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:معنویت سازمانیارزش مشتریانارزش های سازمانارزش کارمندانفروشگاههای زنجیرهای شهروندفروشالکترونیکیاطلاعاتآنلاینمشتری
-
9.
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی
مؤلف : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:رسانه»پاییز 1400 - شماره 124 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های اجتماعیتئوری داده بنیادتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیروابط بین فردی برخط
-
10.
مؤلف : نصیری، مجتبی ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1400، دوره یازدهم - شماره 2 التصنيف B (Azad University/ISC (30 صفحة - من 121 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانفروش اینترنتیکرونانوآوری وب سایتهارویکرد سلامت محوری