-
1.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (10 صفحة - من 780 إلی 789 )
الکلمات المفتاحية:تبریزصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانکیفیت رابطه با مشتریهتلوفاداری مشتری
-
2.
مؤلف : صالحی، صادق ؛ بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، شهلا ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1399 - شماره 9 (12 صفحة - من 287 إلی 298 )
الکلمات المفتاحية:تهرانصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
3.
مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (19 صفحة - من 218 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی ازبرندوفاداری به برندتداعی برندکیفیت ادراک شدهتصویر برند