-
1.
مؤلف : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ قلی پور حسین آباد، فروزان ؛ امرایی، حافظ ؛
مجلة:مجله اقتصادی»مرداد و شهریور 1394 ، سال پانزدهم - شماره 5 و 6 (18 صفحة - من 65 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیرفتار مصرف کنندهارزش ادراک شدهدرگیری ذهنیانتخاب برندمشتریمصرفکنندهدرگیری ذهنی مصرفکنندهانتخابادراک مشتریقیمتکیفیتمدل
-
2.
كاتب مسؤول : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ مؤلف : زرین فرد، نرگس ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1399 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 3 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:نگرشبرند لوکسرفتار توصیهایتمایل به پرداخت مبلغ بیشترارزش ادراکشدهبرنـدارزشبـاهـا