-
1.
مؤلف : خان بلوکی، صدف ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ آقا یوسفی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 113 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاثربخشیمدل آیدابانک دیترجیح و انتخاب
-
2.
مؤلف : نوروزی، عبدالرحیم ؛ عیوضی حشمت، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 126 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابی اخلاقیقصد خرید خدمات
-
3.
مؤلف : بختیاری بستاکی، ثریا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : غفاری آشتیانی، پیمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1401 - شماره 39 التصنيف الف (Ministry of Science (30 صفحة - من 227 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای اجتماعیرویکرد دادهبنیادفریب ادراکشده
-
4.
مؤلف : اسدالله، مهسا ؛ حمیدی زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1400 - شماره 45 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 245 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية:پژوهش آمیختهنوآوری باززیست بومراهبرد کسب و کاربانکداری بازنوآوری مخرب
-
5.
مؤلف : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (52 صفحة - من 519 إلی 570 )
الکلمات المفتاحية:تئوری دادهبنیادمدل بلوغ بازاریابی B2Bعملیات و فرایند بازاریابی B2Bابزار و پلتفرم بازاریابی B2Bشاخصهای کلیدی عملکرد B2Bبازاریابیمشتریفروشهـابـا
-
6.
كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛ مؤلف : احمدی، محمد ؛ حمیدی زاده، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1400- شماره 48 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 191 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:جذابیت صادراتتصمیم به صادراتتعهد سازمانی به صادرات و منابع متمایزصادراتفولادمدلسازهمدیران
-
7.
مؤلف : تلو حسینی، فرخ ؛ عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : ثانوی فرد، رسول ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1401 - شماره 106 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 94 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تغییر سازمانیمدل مدیریت تغییر پروسی (آدکار)مدل بلوغ بازاریابی صنعتی