-
1.
مؤلف : معطوفی، علی رضا ؛
مجلة:تدبیر»مهر 1387 - شماره 197 (4 صفحة - من 53 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:نشان تجاریوفاداری به نشان تجاریارزش ویژه نشان تجاریوفاداریمشتریانسهامبازاریابیسهامداران
-
2.
مؤلف : تاجدینی، کیهان ؛ معطوفی، علی رضا ؛ ریاحی، عبدالله ؛ بهنام پور، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار و تابستان 1388، سال چهارم - شماره 6 (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
-
3.
مترجم : رایج، قاسم علی ؛ معطوفی، علی رضا ؛
مجلة:تدبیر»دی 1385 - شماره 176 (4 صفحة - من 100 إلی 103 )
-
4.
مؤلف : معطوفی، علی رضا ؛ تاجدینی، کیهان ؛ آقاجانی، حسن علی ؛ تاجدینی، کیوان ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره جدید - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 57 إلی 72 )
-
5.
مؤلف : تاجدینی، کیهان ؛ كاتب مسؤول : معطوفی، علی رضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1394 - شماره 23 (10 صفحة - من 21 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:عملکردمدیریت دانشبازارمحوریبنگاه کوچک
-
6.
مؤلف : تاجدینی، کیهان ؛ احمدیان، علی اشرف ؛ معطوفی، علی رضا ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»بهار 1393 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیراهبردهای بنگاهاینرسی راهبردیبنگاه صادر کنندهعملکرد صادراتیاینرسیبازاربنگاهراهبردیعناصر آمیخته بازاریابی
-
7.
مؤلف : هاشمی، سید حامد ؛ فرهادی محلی، علی ؛ معطوفی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : طبری، مجتبی ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»تابستان 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 93 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تعالی سازمانپیام نورخودارزیابی عملکردرویکرد چهارچوب عمومی ارزیابی