-
1.
بررسی تاثیر بازاریابی رابطهمند بر قدردانی از مشتریان و مزیت رقابتی در نمایندگیهای سایپا شهر اردبیل
مؤلف : صائب نیا، سمیه ؛ افشاری، رقیه ؛ فرخی نمین، شهلا ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1398، دوره دوم - شماره 7 (16 صفحة - من 66 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیبازاریابی رابطه مندقدردانی از مشتریابعاد بازاریابی رابطهمندمشتریمشتریانرضایت مشتریارتباطات
-
2.
مؤلف : صائب نیا، سمیه ؛ اسماعیلی، مهدی ؛ دو کوهکی، کامران ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (10 صفحة - من 1351 إلی 1360 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مند ابعاد بازاریابی رابطه مند قدردانی از مشتریان نمایندگی گروه خودرو سازی سایپا
-
3.
مؤلف : صائب نیا، سمیه ؛ فیضی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1397 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 220 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهبازاریابی رابطهمندقدردانی از مشترینمایندگیهای گروه خودروسازی سایپامشتریمشتریانارتباطات