-
1.
مؤلف : زهره وند، علی اکبر ؛ احمدی، سیروس ؛ كاتب مسؤول : سلیمانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 47 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 69 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهبازاریابی حسیوابستگی به مکانوفاداری نگرشی و رفتاری
-
2.
كاتب مسؤول : احمدی الوار، زهرا ؛ مؤلف : پوراشرف، یاسان اله ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1396 - شماره 30 التصنيف B (Azad University (10 صفحة - من 31 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:ارزشارزش ادراک شدهعملکرد مشتری
-
3.
مؤلف : موسوی، سید نجمالدین ؛ فعلی، راضیه ؛ بوعذار، محمد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1398 - شماره 43 التصنيف B (Azad University (29 صفحة - من 282 إلی 310 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریبازاریابی رابطه ایارزش ادراک شدهتصویر برند
-
4.
مؤلف : امیدی، علی ؛ محمودی، ادریس ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 التصنيف B (Azad University (32 صفحة - من 21 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکوفاداریارزش ادراک شدهاطمینان ادراک شدهکیفیت عملکردی ادراک شده
-
5.
مؤلف : خادمی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : میرزایی، وحید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 382 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش ادراک شدهبازاریابی دهان به دهان