بهار 1399 - شماره 45 التصنيف B (Azad University)
-
مؤلف : ذاکری، محمد ؛ رحیمیان، محمد ؛ كاتب مسؤول : اسماعیلی، زینب ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگی شغلیمدل معادلات ساختاریجذابیت سازمانیشادی و نشاط در محیط کار
-
مؤلف : امیدی، علی ؛ محمودی، ادریس ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
(32 صفحة - من 21 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبانکداری الکترونیکوفاداریارزش ادراک شدهاطمینان ادراک شدهکیفیت عملکردی ادراک شده
-
مؤلف : دهقان بنارکی، سید شهاب الدین ؛ ساده، احسان ؛ كاتب مسؤول : امینی سابق، زین العابدین ؛
(21 صفحة - من 53 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:نوسانات قیمت سهامرفتارهای هیجانیسازمان بورس و اوراق بهادار تهران
-
مؤلف : خوارزمی، مسعود ؛ رنجبر، محمدحسین ؛ كاتب مسؤول : باقری، مهدی ؛
(18 صفحة - من 74 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:بندرعباسچابکی سازمانیانعطاف پذیری سازمانیکارکنان دانشگاه آزاد
-
مؤلف : حاجی کریمی، آرش ؛ كاتب مسؤول : شکیبی، حسین ؛
(19 صفحة - من 92 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد محصولسرعت توسعه محصول جدیدرهبری خلاقانه
-
مؤلف : ستایش، سحر ؛ زمردیان، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : حنیفی، فرهاد ؛
(27 صفحة - من 111 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:تورمشکاف نرخ تسهیلاتآزمون علیتالگوی خود توضیح برداری با وقفههای گسترده
-
مؤلف : داودی، علی ؛ غلامی، عبدالخالق ؛ كاتب مسؤول : دانش فرد، کرم الله ؛
(27 صفحة - من 138 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیبخش عمومیبرنامهریزی منابع انسانیبهرهوری منابع سازمانی
-
مؤلف : شریفی نیا، حسین ؛ مومنی وصالیان، هوشنگ ؛ دقیقی اصلی، علیرضا ؛ دامن کشیده، مرجان ؛ فشاری، مجید ؛
(21 صفحة - من 165 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:رقابتقدرت بازاریبانکهای دولتی و خصوصیالگوی پانزار- راس
-
مؤلف : قشقایی، سمیرا ؛ اولین چهارسوقی، رویا ؛ حسینی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : بخشنده، قاسم ؛
(17 صفحة - من 186 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:مدل اسپرولز و کندالتفاوتهای جمعیت شناختیسبک تصمیم گیریرفتار مصرف کننده
-
مؤلف : شکاری، عاطفه ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛ كاتب مسؤول : موسوی، سید نجم الدین ؛
(23 صفحة - من 203 إلی 225 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدل پذیرش تکنولوژیکالاهای ورزشیاینستاگرام
-
مؤلف : فرزین، میلاد ؛ صادقی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛
(20 صفحة - من 226 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برندرضایت مصرف کننده
-
مؤلف : زارع مهرجردی، فرزانه ؛
(26 صفحة - من 246 إلی 271 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فنیعوامل فرایندیمدیریت فرایند کسبوکارهویت نام تجاری
-
كاتب مسؤول : بهاروند، فتانه ؛ مؤلف : گوران، میلاد ؛
(22 صفحة - من 272 إلی 293 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریهوش معنوینگرش به کسب و کار
-
كاتب مسؤول : طهماسبی، ملوک ؛ مؤلف : احمدی، سید احمد ؛
(25 صفحة - من 294 إلی 318 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت عملکردمهدهای کودکعملکرد مربیانبهبود عملکرد مربیان
-
مؤلف : نافعی، محمد ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : اندرواژ، لیلا ؛
(16 صفحة - من 319 إلی 334 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندرسانه های اجتماعیفعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعیتئوری گرندد
-
مؤلف : نجفی، نجف ؛ كاتب مسؤول : طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛
(17 صفحة - من 335 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:بورس اوراق بهادار تهراندرماندگی مالیاستراتژی تجاریاستراتژی تدافعیاستراتژی آیندهنگر
-
مؤلف : نورشرق، فاطمه ؛ صفرزاده، حسین ؛ قاسمی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
(24 صفحة - من 352 إلی 375 )
الکلمات المفتاحية:محیط وظیفهایداخلیفرهنگ اسلامی- ایرانینظام بازاریابی اخلاقیدوردست
-
مؤلف : نعیمی نظام آباد، مهدی ؛ عبدالوند، محمد علی ؛ خدایاری، بهناز ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
(29 صفحة - من 376 إلی 404 )
الکلمات المفتاحية:صنعت مواد غذاییرفتارهای اخلاقیارزش های جهانشمولیارزشهای خیرخواهانهنگرانی های اخلاقی
-
مؤلف : موسوی، سید مرتضی ؛ بحری ثالث، جمال ؛ قالیباف اصل، حسن ؛ كاتب مسؤول : پاک مرام، عسگر ؛
(35 صفحة - من 405 إلی 439 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریحاکمیت شرکتیکارایی عملیاتیمدیریت منابع و مصارف
-
مؤلف : بهبودی، اصغر ؛ كاتب مسؤول : سهرابی، شهلا ؛
(17 صفحة - من 440 إلی 456 )
الکلمات المفتاحية:کدگذاریمدیریت دانشدانش ضمنیدانش صریحشخصی سازی