-
1.
مؤلف : میرابی، وحید رضا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ کهترپورفریمانی، زهرا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1387 - شماره 31 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 27 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمدل اصلاح شده کانوالزامات اساسیالزامات عملکردیالزامات انگیزشیخدمات بانکداری الکترونیکمشتریمشتریانبانکداری الکترونیکخدماترضایت مشتریان
-
2.
مؤلف : فیض، داود ؛ ملا زاده، ابراهیم ؛
مجلة:دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان»بهار 1387 - شماره 21 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 123 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:الزامات اساسیالزامات عملکردیالزامات انگیزشیمدل کانورضایت مشتریمشتریرضایت مشتریانمشتریانکارکنانبازاریابی