-
1.
كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛ مؤلف : قادری، فرشاد ؛ اسلامی، قاسم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1398 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 51 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : رزمی، زهرا ؛ مؤلف : اسماعیلی، یاسمن ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 141 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشبانک تجارتتصویر برندارزش ویژه برندبرندسازیبرنـدمشـتریهـابـهبرنــدمشــتریبـامشتریبــا
-
3.
مؤلف : فرزی، حامد ؛ بروجردی، سعید ؛ كاتب مسؤول : یوسفی، بهرام ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1398 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 467 إلی 482 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتصویر برندبازاریابی عصبیورزشکاران مشهور
-
4.
مؤلف : رجب زاده، رضا ؛ حدادیان، علیرضا ؛ جباری نوقابی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : طالب پور، مهدی ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1397 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 21 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندبرندسازیارزش ویژۀ برندفوتبال.باشگاه های برترتعهد هوادار
-
5.
مؤلف : شیرکوند، سعید ؛ خانلری، امیر ؛ حسینی، مهسا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره جدید - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 33 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریتصویر برندشخصیت برندوفاداری نگرشیوفاداری رفتاری
-
6.
مؤلف : وحیدزادگان، فریبا ؛ زنگی آبادی، علی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1400 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 63 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش ویژه برندبرند گردشگریبرند مقصد
-
7.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»بهار 1401 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 217 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیمحصولات لبنیتصویر برندبازاریابی داخلیتصویرکارکنان
-
8.
مؤلف : نقوی، فروغ ؛ زارعی، علی ؛ كاتب مسؤول : تجاری، فرشاد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 61 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 45 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:اعتباریابیتصویر برندورزشکار ایرانی
-
9.
مؤلف : ودیعی نوقابی، مریم ؛ كاتب مسؤول : هوشیار، وجیهه ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»پاییز 1402 شماره 63 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 96 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندشهرت برندکیفیت وبسایترفتار خلق ارزش مشترک با دانشجو
-
10.
مؤلف : ازنب، الهام ؛ عظامی، الهه ؛ رنجبران، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 70 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندتجربه مشتریاقتصاد اشتراکیمحتوای ایجادشده توسط کاربرهـابـهبــهبرنـدهــابرنــدبــر