-
11.
مؤلف : رضایی، مونا ؛ ملانوروزی، کیوان ؛ كاتب مسؤول : هنری، حبیب ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 25 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریمدل رگرسیونیتصویر برندارزش ویژۀ برندآگاهی برند
-
12.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : اسکندری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 199 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خرید مصرف کنندهبازاریابی رسانه اجتماعیآگاهی از برند
-
13.
كاتب مسؤول : سیف اللهی، ناصر ؛ مؤلف : اسکندری، نادر ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 299 إلی 317 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیتصویر برندبازاریابی اخلاقی
-
14.
مؤلف : سلطانی نژاد، نیما ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ جندقی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 3 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهتصویر برندقصد خریدتصویر فروشگاهریسک ادراک شدهبرند خصوصی
-
15.
مؤلف : صوفی، محمدعلی ؛ فلاح، علی ؛ مهرآرا، اسدالله ؛ باقرزاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : متانی، مهرداد ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»تابستان 1401 - شماره 110 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 9 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:جذابیتتصویر برندسیمای جمهوری اسلامی ایرانصحهگذاری تبلیغاتتمایلات رفتاری مخاطبان
-
16.
مؤلف : اسحقی دروی، سید محمد صادق ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 87 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتصویر برندنظریه فضای روانی زندگیتصویرهای مقایسهاییرفاه شهروندی ناشی از عملیات بانکبانکتصویرمشتریسازۀپژوهشزندگی
-
17.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 94 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندهویت برندهمراه اولاستراتژی برندنقشه مفهومی برندبرنــدبرنـدهـابـااســتهــاکـهبــا
-
18.
مؤلف : قناعت، نگار ؛ کفاشپور، آذر ؛ كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 173 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:قصد رفتاری مصرفکنندگانمحتوای پیشبرد فروشتصویر برندمحتوای تبلیغاتمصرفکنندگانرسانههای اجتماعیمدیران
-
19.
مؤلف : ودیعی نوقابی، مریم ؛ كاتب مسؤول : هوشیار، وجیهه ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»پاییز 1402 شماره 63 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 96 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندشهرت برندکیفیت وبسایترفتار خلق ارزش مشترک با دانشجو
-
20.
مؤلف : ازنب، الهام ؛ عظامی، الهه ؛ رنجبران، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 70 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندتجربه مشتریاقتصاد اشتراکیمحتوای ایجادشده توسط کاربرهـابـهبــهبرنـدهــابرنــدبــر