-
21.
مؤلف : کیماسمی، مسعود ؛ خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1396 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 29 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندنقشههای اجماعیتکنیک زیمت
-
22.
مؤلف : سلطانی نژاد، نیما ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ جندقی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 3 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهتصویر برندقصد خریدتصویر فروشگاهریسک ادراک شدهبرند خصوصی
-
23.
مؤلف : صوفی، محمدعلی ؛ فلاح، علی ؛ مهرآرا، اسدالله ؛ باقرزاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : متانی، مهرداد ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»تابستان 1401 - شماره 110 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 9 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:جذابیتتصویر برندسیمای جمهوری اسلامی ایرانصحهگذاری تبلیغاتتمایلات رفتاری مخاطبان
-
24.
مؤلف : اسحقی دروی، سید محمد صادق ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 87 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتصویر برندنظریه فضای روانی زندگیتصویرهای مقایسهاییرفاه شهروندی ناشی از عملیات بانکبانکتصویرمشتریسازۀپژوهشزندگی
-
25.
مؤلف : قناعت، نگار ؛ کفاشپور، آذر ؛ كاتب مسؤول : رحیم نیا، فریبرز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 173 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:قصد رفتاری مصرفکنندگانمحتوای پیشبرد فروشتصویر برندمحتوای تبلیغاتمصرفکنندگانرسانههای اجتماعیمدیران
-
26.
تاثیر مسئولیت اجتماعی بانکها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر)
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ آرام، فرشاد ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1396 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 109 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیتصویر برندبانک ملتادراک مشتریان از تصویر برند
-
27.
مؤلف : منتظری، امیر ؛ طالب پور، مهدی ؛ اندام، رضا ؛ کاظم نژاد، انوشیروان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1398 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 157 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:هویتلیگ برتروفاداریتصویر برندمدلسازی معادلة ساختاری
-
28.
مؤلف : جابری، اکبر ؛ مرادی، مهدی ؛ قهرمان تبریزی، کوروش ؛ كاتب مسؤول : سررشته داری، محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»زمستان 1400 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 231 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندهوادارانکیفیت ادراکشدهوفاداری به برند و لیگ برترتصویروفاداری
-
29.
مؤلف : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ سلماسی، امیر ؛ نصری، مصطفی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 21 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندشخصیت برنددرگیری محصولدانش محصولکالای تقلبی
-
30.
مؤلف : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ حسینی، سیده نفیسه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندمسئولیت اجتماعی شرکتکیفیت ادراک شده خدماتپاسخهای رفتاری مشتری