-
31.
كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مؤلف : مشبکی، اصغر ؛ فرهادی، الناز ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 42 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش لذتجوییمصرف نمایشیارزش منحصربهفرد بودنارزش طبقه اجتماعیقصد خرید کالای لوکسمصـرفبرنـدهـامصــرفخریـد
-
32.
كاتب مسؤول : روزفراخ، عبدالله ؛ مؤلف : منصوری، حسین ؛ محمدی، مرتضی ؛ صادقی، میثم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1401 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندآگاهی از برندبازاریابی رسانههای اجتماعیدرگیری برند – مصرف کننده
-
33.
مؤلف : سازور، اعظم ؛ محمدی، عین اله ؛ كاتب مسؤول : قائدی، مریم ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی»پاییز 1398 - شماره 93 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 123 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش ویژه برندمعنای برندقدرت وابستگی به برندبین المللی شدن دانشگاه هاهویت برند.
-
34.
كاتب مسؤول : طالبی، سعید ؛ مؤلف : صیف، محمد حسن ؛ باقری، مریم ؛ تاجوران، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»پاییز و زمستان 1399، سال نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 185 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برنداعتماد به برندشیفتگی به برند و عملکرد برند.دانشجویانتعهددانشگاهپرسشنامهمدلBrandبرازشپژوهشاعتماد
-
35.
مؤلف : شکاری، حمیده ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»تابستان 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 7 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندعملکرد برنددوسوتوانی برندتعهد دانشجویان
-
36.
مؤلف : معصومی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : مسعودیپور، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت دولتی ایران»پاییز 1402 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science (33 صفحة - من 1 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:سازمانهای غیر انتفاعیتصویر برندبرندسازیسازمان اوقاف و امور خیریهروش کیو