-
1.
مؤلف : طبیبی، محمدرضا ؛ شیرخدایی، میثم ؛ رحیمی مقدم، امید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهقیمت گذاری غیر روندپردازش اطلاعات قیمتیادراک از قیمت
-
2.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 76 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرفتار مصرف کنندهتبلیغات شفاهیمجتمع تجاری
-
3.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ تیمورپور، بهار ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1392 - شماره 59 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 90 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:مصرفرفتار مصرف كنندهكالاهاي تجمليتقسيم بندي بازار
-
4.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان و پاييز 1388 - شماره 60 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 115 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتبلیغات اینترنتیدرگیری با محصولنگرش نسبت به تبلیغاتمحتوای تبلیغاترفتار مصرفی
-
5.
مؤلف : اخلاصی، امیر ؛ مقدم، امیروحید ؛ میرترابی، ثمین سادات ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1393 - شماره 65 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 27 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:مدل اسپرولز و كندالرفتار مصرف كنندهسبك هاي تصميم گيري خريد