-
1.
كاتب مسؤول : قربی، سیده سمیه ؛ مؤلف : اکبری اره کمری، محمد ؛ قاسمی نامقی، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (19 صفحة - من 111 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدهویت اجتماعیبازاریابی شبکههای اجتماعیارتباط اجتماعی پایدار
-
2.
مؤلف : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ یزدانی، شهین ؛ كاتب مسؤول : کریمی جعفری، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (20 صفحة - من 61 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبازاریابی الکترونیکیعملکرد مورد انتظارقصد خریدانگیزه لذت بخش
-
3.
مؤلف : احمدنژادمستی، امیررضا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیمشتریانشبکههای اجتماعیقصد خرید