-
1.
مؤلف : حاجی کریمی، عباس علی ؛ شهابی، الهه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:قومیتمدل اسپرولز و کندالفروشگاه های زنجیره ای رفاهسبک های خرید مصرف کنندهسبکسبکهای تصمیمگیریاقواممصرفکنندگان
-
2.
مؤلف : عباسی، امیررضا ؛ یزدانی، ناصر ؛ ناظم بکائی، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 39 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه گذاریتصمیم گیریمدل اسپرولز و کندالعملکرد شرکت های سرمایه گذاری
-
3.
مؤلف : جزنی، نسرین ؛ عزیزی، شهریار ؛ عسگر حلوایی، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1389 ، دوره جدید - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:خرده فروشيرفتار مصرفكنندهسبك تصميمگيريمدل اسپرولز و كندالسبکمشتریان
-
4.
مؤلف : وحید مقدم، امیر ؛ عمویی، ایمان ؛ دلخواه، جلیل ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 141 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهمدل اسپرولز و کندالسبکهای تصمیمگیری خرید
-
5.
مؤلف : محسنین، شهریار ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ کرمی، محسن ؛ خواجه دهاقانی، احمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 149 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:سبک تصمیم گیریلوازم خانگیرفتار مصرفکنندهمدل اسپرولز و کندال