-
1.
مؤلف : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1396 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 117 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل سازمانیبانکداری الکترونیکیوفاداری الکترونیکیتعهد الکترونیکی
-
2.
كاتب مسؤول : میرتقیان رودسری، سیّد محمّد ؛ مؤلف : کروبی، مهدی ؛ غریبی، نجمه ؛ ناسوتی، مهشید ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1401- شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 325 إلی 349 )
الکلمات المفتاحية:سفرگردشگریوفاداری الکترونیکیسایت های شبکه اجتماعی
-
3.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سلیمان زاده، امید ؛ شاه میرزایی، وحیدرضا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 127 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیکیفیت خدمات الکترونیک
-
4.
مؤلف : خداداد حسینی، سید حمید ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ ملایی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکیارزش ادراکشدهکیفیت خدمات الکترونیکیتبلیغات توصیهای الکترونیکی
-
5.
مؤلف : تیموری، هادی ؛ گودرزوند چگینی، مریم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 65 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل سازمانیبانکداری الکترونیکیوفاداری الکترونیکیرضایت الکترونیکی
-
6.
مؤلف : گلشاهی، بهنام ؛ اردلان، امید ؛ كاتب مسؤول : درستکار احمدی، ناهید ؛
مجلة:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»پاییز 1400 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 315 إلی 340 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایتمندیوفاداری الکترونیکیریسک درک شدهخدمات بیمهای الکترونیک ساتامشتریالکترونیکیمشتریانوفاداری الکترونیکی مشتریرضایت