-
1.
مؤلف : حمیدیان پور، فخریه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 70 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 56 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیکیفیت ادراک شدهتصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
2.
مؤلف : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 68 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برنداعتماد به برندهویت برندبرندهای تلفن همراه
-
3.
مؤلف : اسماعیلپور، مجید ؛ برجویی، صاحبه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 78 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 56 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتصویر شرکتوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند
-
4.
مؤلف : چیرانی، ابراهیم ؛ روشان، سارا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندلوازم خانگیآگاهی برنداستراتژیهای بازاریابی
-
5.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ مداح، مرتضی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1392 - شماره 62 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 31 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:تبليغاتوفاداري به برندآگاهي از برنددرك از كيفيت برنددارايي برند كلي