-
1.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»پاییر و زمستان 1396، سال ششم - شماره22و23 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 59 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتتبریزمدل سروکوالرضایت مشتری
-
2.
مؤلف : نجفی زاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 37 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنیکیفیت خدماتکیفیترضایت مشتریارزش ادراک شدهنیات رفتاریکیفیت محیط فیزیکی
-
3.
مؤلف : ریاضی، تهمینه ؛ سپاسی، حسین ؛ كاتب مسؤول : نوربخش، پریوش ؛
مجلة:علوم ورزش»زمستان 1396- شماره 28 التصنيف C (Azad University (12 صفحة - من 27 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتهوادارانحضور مجدد
-
4.
مؤلف : غریب نواز، نادر ؛ زمردیان، غلامرضا ؛ انصاری، محمد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1396 - شماره 33 التصنيف C (Azad University (14 صفحة - من 67 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:شهرتکیفیت خدماتهزینه تعویضتعویض برند (بانک)تعویض غیرارادی
-
5.
مؤلف : صفرپور، علیرضا ؛ غفاری، رحمان ؛ احمدی، مسعود ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»پاییز 1400- شماره 49 التصنيف C (Azad University (26 صفحة - من 69 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریشهرداریکیفیت خدماتنوآوری باز خدماتی
-
6.
كاتب مسؤول : مدنی، امیرمحسن ؛ مؤلف : باقری نظام آباد، لیلا ؛ جمالی، جواد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 التصنيف C (Azad University (22 صفحة - من 83 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتکیفیت خدماتسبک طراحیهتل پنج ستاره
-
7.
مؤلف : اشرفی، نیلوفر ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 التصنيف C (Azad University (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهشخصیسازیتبلیغات شفاهی مثبتخطای روانی قرارداد
-
8.
كاتب مسؤول : ولی، مجید ؛ مؤلف : صابونچی، رضا ؛ احمدی، سیروس ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1400 - شماره 12 التصنيف C (Azad University (11 صفحة - من 75 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:کیفیتخدماترضایتمشتریحمایت سازمانیمدیریتدانش
-
9.
مؤلف : محمودی، احمد ؛ خنجری، آرزو ؛ كاتب مسؤول : عبدالملکی، حسین ؛
مجلة:علوم ورزش»زمستان 1396- شماره 28 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 73 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:پایاییرواییساختار عاملیکیفیت خدماتمشتریان