-
11.
مؤلف : مقدسی، حمید ؛ ولی زاده حقیب، سعیده ؛
مجلة:دانش شناسی»بهار 1392 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (16 صفحة - من 90 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:ارزيابيكيفيت خدماتكتابخانه دانشگاهيابزار لايب كوالكتابخانه مركزي دانشگاه علوم پزشكي شهيدبهشتي
-
12.
مؤلف : صمدی، سعید ؛ مطهری نژاد، فاطمه ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛ طولابی، زینب ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1393 - شماره 114 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 67 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبیمهوفاداری مشتریوفاداری مشتریانپیوند
-
13.
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزشیابی گردشگران اروپایی دیدارکننده از پایگاه میراث جهانی نقش جهان اصفهان
مؤلف : پورفرج، اکبر ؛ صالحی پور، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1392 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتهزینه مالیپایگاه میراثپایگاه میراث جهانیتجربه خدماتهزینه های غیرمالیگردشگرانخدمات
-
14.
كاتب مسؤول : امین بیدختی، علی اکبر ؛ مؤلف : فرجی غازانی، داوود ؛
مجلة:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»پاییز 1392 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 141 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریخطوط هواپیماییایرکوال
-
15.
مؤلف : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
16.
مؤلف : ترک فر، احمد ؛ قربانی قهفرخی، لیلا ؛ حقانی، بهاره ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، صدیقه ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1395 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 23 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشکیفیت خدماتمدل سروکوالمشتریاستخرهای خصوصیاستخرهای دولتی
-
17.
مؤلف : سارانی، حمید ؛ الهی، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1395 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 55 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:پایاییرواییکیفیت خدماتاسپورت سرو
-
18.
مؤلف : دهقان، نبی اله ؛ غلامی، محمود ؛ منصوری، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1395 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 125 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیبازاریابی رابطهمندجذب و نگهداریبانک انصارمشتریان راهبردی
-
19.
مؤلف : عظیمی، حسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت دولتی»بهار 1395 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 115 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیت خدماتسازمان دولتیاستان زنجانCSMخدمت گیرندگان
-
20.
مؤلف : نشاط، نرگس ؛ دهقانی، مژده ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1390 - شماره 56 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 94 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکتابخانه ملیلایب کوال