-
1.
كاتب مسؤول : صدیقی فر، زهره ؛ مؤلف : حسینی، زهرا سادات ؛
مجلة:پژوهش نامه ی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان»پاییز و زمستان 1402 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 65 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشارکتییادگیری سنتیفارسی آموزان غیرایرانیمدل نظام خودانگیزشی دورنیهیادگیری زبان دومزبان دومانگیزشیزبانآموزانآموزش زبان فارسیاعتماد به نفسآزمون
-
2.
مؤلف : الداغی، دکتر آنیتا ؛
مجلة:تعلیم و تربیت»پاییز 1400 - شماره 147 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 163 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلبروش تدریسیادگیری تعاملیپایه چهارم ابتداییآزمون پرلزدانشآموزانآموزشخواندنمتنآزمون
-
3.
مؤلف : بیدی، ملیحه ؛ شموسی، نعمت اله ؛ كاتب مسؤول : وثوقی، مرجان ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»بهار 1399، دوره دهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 233 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشارکتیمهارتهای اجتماعیکار گروهیاقدام پژوهیگروهبندی کلاسی
-
4.
مؤلف : قاسمی سامنی، متین ؛ شریفی درآمدی، پرویز ؛ دلاور، علی ؛ كاتب مسؤول : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1401 - شماره 45 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 223 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشارکتیبازی رایانهایالگوی آموزشیدانشآموزان درخودمانده با عملکرد بالا
-
5.
كاتب مسؤول : خاکباز، عظیمه سادات ؛
مجلة:تدریس پژوهی»تابستان 1396 - شماره 8 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالییادگیری مشارکتیتدریس دانشگاهیدانش پژوهی یاددهی- یادگیریرویکرد یادگیری مشارکتیدانشجویاندانشمدرسچالشتدریس
-
6.
مؤلف : Zarei، Abbas Ali ؛ Rahgozar، Mina ؛
مجلة:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2019, Volume6 - Number 4 التصنيف الف/ISC (24 صفحة - من 83 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:cooperative learningspoken grammarheadsEllipsesTails
-
7.
كاتب مسؤول : Bagherian Poor، Akbar Abbasi ؛ مؤلف : Serati، Elahe ؛
مجلة:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2021, Volume 40 - Number 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 117 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:Retentioncooperative learningvocabulary recallDiglot weaveLearning Disability (LD)Post-teaching techniques
-
8.
مؤلف : Memari Hanjani، Alireza ؛ Li، Li ؛
مجلة:Teaching English as a Second Language Quarterly»Fall 2017, Volume 36 - Number 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 33 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری مشارکتمحورآموزش دانشجومحوردرک مفاهیمخواندنreading comprehensionuniversity studentscooperative learningStudent-centered pedagogyEFL learners’ reflections