-
1.
مؤلف : شاهوار، شبنم ؛ حریری، نجلا ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»زمستان 1388 - شماره 80 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 137 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتکتابخانههامدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریکاربرمداریمشتریاطلاعاتکتابخانهکاربرانمشتریانسامانه
-
2.
مؤلف : امیرخانی، امیر حسین ؛ امانی، مهدیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1391 - شماره 55 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 12 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریسوایتسوئینیاعتبار مارک تجاری
-
3.
مؤلف : قاسمی همدانی، ایمان ؛ رجبی فرجاد، حاجیه ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان»تابستان 1394 - شماره 36 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتوفاداری مشتریبازاریابی رابطه مندشرکت های بیمهبیمه
-
4.
مؤلف : فروغی، داریوش ؛ فرزادی، سعید ؛
مجلة:مطالعات حسابداری و حسابرسی»زمستان 1392 - شماره 8 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 62 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:حسابداري مشتريحسابداري مديريت استراتژيرضايتمندي مشتريوفاداري مشتريسودآوري مشتري