Journal (Article count) |
---|
Journal علوم مدیریت ایران 1 |
Journal تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
Journal چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 3 |
Language (Article count) |
---|
Persian 3 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 2 |
ب 1 |
-
1.
Writer : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ رجبی بهجت، بهروز ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 115 to 130 )
Keywords:قابلیت اعتمادوفاداریاعتبار برندگرایشهای مذهبیریسک درکشدهکیفیت درکشده
-
2.
Writer : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ احمدی، محمدمهدی ؛ اسحاقی، سیدمحمدصادق ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»زمستان 1395 - شماره 44 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 79 to 102 )
Keywords:تعهد کارکنان نسبت به برنددانش کارکنان نسبت به برندادراک کارکنان از برند استخدامکنندهادراک کارکنان از برند درک شده توسط مشتریبرند استخدام کننده و رقبای آنارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنانemployee's brand commitmentits competitorsemployee's brand knowledgeBased Brand EquityEmployer BrandEmployeeکارکنانادراک کارکنانبرنـد
-
3.
Writer : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 69 to 88 )
Keywords:عوامل اجتماعیعوامل شخصیتیآدیداسنگرش مصرف کنندگانعوامل مربوط به برندقصد خرید کالاهای لوکس