keyword fuzzy cognitive mapping / (1 Article)
- Sort by
- Date
- Journal راهبردهای بازرگانی 1
-
1.
شناسایی و مدلسازی عوامل کلیدی موفقیت برای رفتار مشتری در همآفرینی برند در کسبوکارهای دیجیتال و آنلاین
Journal ArticleWriter : سلطانی، محمود ؛ رضوان، محمدتقی ؛ Corresponding Author : مزروعی نصرابادی، اسماعیل ؛
Journal:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 Ranking: ب/ISC (21 page(s) - From 126 to 146 )
Keywords:سناریونگاریکسبوکار دیجیتالهو رفتار همآفرینی برند مشترینگاشت فازیعوامل کلیدی موفقیتScenario PlanningCustomer Brand CoCritical Success Factors (CSFs)fuzzy cognitive mappingCreation BehaviorDigital Business