-
1.
بازتعریف نقشهای معلم در چهارچوب PCK با توجه به مهارت بازخورد
Journal ArticleCorresponding Author : ترکمان اسدی، مهشید ؛ Writer : قادری، مصطفی ؛ صالح صدق پور، بهرام ؛
Journal:پژوهش در برنامه درسی»بهار و تابستان 1404 - شماره 8 (12 page(s) - From 60 to 71 )
Keywords:سنتزپژوهیبازخورد آموزشیتحلیل شرایط یادگیریدانش آموزش محتوا (PCK)تسهیل یادگیرینقشهای معلمlearning facilitationlearning situation analysisteacher roleseducational feedbackPedagogical Content Knowledge (PCK)synthesis research
-
2.
سنتز پژوهی کیفی تابآوری سکونتگاههای آینده در برابر سیل شهری؛ ارائه چارچوبی چندلایه
Journal ArticleCorresponding Author : خسروی، وحید ؛ Writer : حسینی، سید باقر ؛ محمد مرادی، اصغر ؛ صالح صدق پور، بهرام ؛
Journal:چشم انداز شهرهای آینده»تابستان 1404 - شماره 22 (23 page(s) - From 171 to 193 )
Keywords:تابآوری سکونتگاههای آیندهسیل شهری ناشی از تغییر اقلیمسنتز کیفیراهکارهای مبتنی بر طبیعتمدل چندلایهبرنامهریزی تطبیقیFuture Settlement ResilienceClimate Change-Induced Urban FloodingQualitative SynthesisNature-Based SolutionsMulti-Layered ModelAdaptive Planningسیلتابآوریشهریسیلابزیرساختسیل شهریمدیریت
-
3.
بررسی تاثیر آموزش واژگان بر حل مساله درس ریاضی پایه ششم ابتدایی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
Journal ArticleWriter : صالح صدق پور، بهرام ؛ Corresponding Author : سنجری، فاطمه ؛
Journal:علوم انسانی و اسلامی در هزاره سوم»بهار 1403، دوره 8 - شماره 2 (6 page(s) - From 303 to 308 )
Keywords:اختلال یادگیریدانش آموزانحل مسالهدرس ریاضیآموزش واژگاندانش