-
1.
Writer : برومند، بابک ؛ کاظمی، علی ؛ رنجبریان، بهرام ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 105 to 122 )
-
2.
Writer : رنجبریان، بهرام ؛ Corresponding Author : غفاری، محمد ؛
Journal:مطالعات جغرافیایی مناطق خشک»پاییز و زمستان 1391 - شماره 9 و 10 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 19 to 31 )
-
3.
Writer : رنجبریان، بهرام ؛ غفاری، محمد ؛
Journal:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»زمستان 1393 - شماره 25 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 21 to 34 )
Keywords:برندارزش ویژه برند مقصد گردشگریمقصد گردشگریمدیریت برندارزش ویژه برندبرند مقصدارزش ادراکشده از مقصد گردشگریسوالکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگری
-
4.
Writer : رنجبریان، بهرام ؛ غفاری، محمد ؛ تسلیمی، امین ؛
Journal:اقتصاد و مدیریت شهری»بهار 1392- شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 65 to 74 )
Keywords:اصفهانگردشگریمقصد گردشگریریسک استنباط شدهتجربه سفرهای قبلی
-
5.
Writer : رنجبریان، بهرام ؛ غفاری، محمد ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1391 - شماره 2 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 95 to 112 )
Keywords:اصفهانجنسیتگردشگرمقصد گردشگریریسک استنباط شدهIsfahanTouristperceived riskTourism Destinationgender
-
6.
Writer : رنجبریان، بهرام ؛ امامی، علی رضا ؛ فتحی، سعید ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1393 - شماره 9 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 52 to 73 )
Keywords:ایرانمقصد گردشگریفاصلهی روانیسطوح استنباطPsychic distanceTourist perceptionInternational touristsIran destinationگردشگریمقصدمقصد گردشگری ایران