-
1.
Writer : قندهاری، زهرا ؛ میری، عبدالرضا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ Corresponding Author : کریمی علویجه، محمد رضا ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1402، سال پانزدهم - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 282 to 310 )
Keywords:رویکرد کیفیفروشگاه های زنجیره ایتحلیل مضمونصنعت خرده فروشیآمیزه خرده فروشیRetailing mixThematic analysisوQualitative approachChain Storesretail Industry
-
2.
Corresponding Author : پروری، پیمان ؛ Writer : ابراهیمی، مهدی ؛ کریمی علویجه، محمدرضا ؛
Journal:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 195 to 217 )
Keywords:صنعت نرمافزارISMراهکار کسبوکارارائهدهنده راهکارراهکار مشتریشبکه راهکارSolution NetworkCustomer SolutionsBusiness SolutionsSolution ProviderSoftware industryمشتریمدلمقولهفرایندصنعت نرمافزار ایران
-
3.
Writer : انوشه ئی، رضا ؛ غریب نواز، نادر ؛ فریدچهر، الهام ؛ Corresponding Author : کریمی علویجه، محمدرضا ؛
Journal:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره جدید - شماره 47 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 88 to 110 )
Keywords:صنعت بانکداریعوامل انگیزشیتئوری داده بنیادبازاریابی پایداریتوسعه پایداریSustainability MarketingFoundation Data Theorybanking industrymotivational factorsSustainability Developmentبانکمدلبانکداریپژوهشصنعت بانکداری ایرانکدگذاری
-
4.
Writer : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ حمیدی بیناباج، مژگان ؛ خلیلنژاد، شهرام ؛ Corresponding Author : حقیقی کفاش، مهدی ؛
Journal:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1399- شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 21 to 44 )
Keywords:نظریه داده بنیادمدلسازی معادلات ساختاریارائه مدلبرندسازی استراتژیکStrategic brandingGrande theoryStructural equation modelingmodel presentation
-
5.
Corresponding Author : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ Writer : زرین فرد، نرگس ؛
Journal:مدیریت برند»پاییز 1399 - شماره 23 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (37 page(s) - From 3 to 39 )
Keywords:نگرشبرند لوکسرفتار توصیهایتمایل به پرداخت مبلغ بیشترارزش ادراکشدهLuxury brandvalue perceptionrecommendation behaviorwillingness to pay more.Consumer behaviorبرنـدارزشبـاهـا