-
1.
نقش میانجی پیوند با مدرسه در رابطه بین یادگیری اجتماعی-هیجانی و قربانیشدن ناشی از قلدری
Journal ArticleWriter : احراری، عمادالدین ؛ Corresponding Author : فرید، ابوالفضل ؛
Journal:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»زمستان 1402 - شماره 37 Ranking: ب/ISC (26 page(s) - From 343 to 368 )
Keywords:پیوند با مدرسهقلدریقربانیشدنیادگیری اجتماعی-هیجانیSchool ConnectednessSocial-Emotional Learningbullyingvictimizationهیجانییادگیری اجتماعیبـاپژوهش
-
2.
مقایسة اثربخشی آموزش فنون توجه آگاهی و فنون شناختی-رفتاری بر علائم اضطراب امتحان دانشآموزان دختر
Journal ArticleWriter : امانی، حبیب ؛ فرید، ابوالفضل ؛ شیخعلی زاده، سیاوش ؛ Corresponding Author : حبیبی کلیبر، رامین ؛
Journal:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»تابستان 1402 - شماره 35 Ranking: ب/ISC (21 page(s) - From 156 to 176 )
Keywords:اضطراب امتحاندانشآموزان دخترشناختی-رفتاریتوجه آگاهیcognitive-behavioral therapytest anxietyMindfulnessfemale students