خلاصه ماشینی:
بررسی مدیریت رسانه ، مترجم : پیام زین العابدینی ، ویراستار: مژگان فرجی ، تهران : تیسا، ١٣٩٤، سال دوم ، شماره ٥شابک :٧-٢١-٧٦٨٣-٦٠٠-٩٧٨ بهار ١٣٩٤ رشـد و گسـترش رسانه ها در دهه ٩٠ میلادی در جهان سبب پیدایش و شکوفایی رشته هایی شـد که بتوانند بسـیاری از نیازمندی های جامعه امروزی را تأمین کنند.
مخاطبـان در چهـارده فصـل بـا مطالـب این کتاب آشـنا می شـوند.
بررسـی موردی : جنگ هـای بالگـردی ، واکنـش شـمار(تیراژ) روزنامه به تغییـرات اقتصاد محلی ، بررسـی پتانسـیل یـک روزنامـه کامـلا الکترونیکـی بـرای جوانـان ، عوامـل سـاختاری سـهم در رتبه بنـدی تلویزیونـی : وابسـتگی شـبکه ، بانـد پخـش نفـوذ کابلـی و اشـباع بـازار، آزار جنسـی و مسـئولیت نیابتـی سـازمان های رسـانه ای ، مدلـی پیش گسـتر بـرای حـل مشـکلات اخلاقـی و ادغامـات کوتـاه مدت در رسـانه های جمعـی : دلیل موثـق و ناموثق عناویـن هفـت فصـل نخسـت ایـن کتـاب را تشـکیل می دهند.
آیا باید قربانیان تجاوز را در اخبار معرفی کرد؟، بی توجهی به قانون تهمت و توهین تا چه حد برای سازمان شما هزینه بردار است ؟، مشکل در سیستم تحویل : مشکلات مربوط به شمار (تیراژ) سنت لوئیس سان ، برنده نارضایتی از پخش : توقیف پخش «NYPD LUEl» میان ریسک اقتصادی و واکنش مخاطب نسبت به نظارت ورودی ، معبری به اوج (رسیدن به مقام ارشد): چطور روزنامه های زنجیره ای برجسته ناشران را آموزش و توسعه (ترویج .
ترفیع ) می دهند؟، پرداخت حقوق فروشنده های رسانه : پیشنهادها و حوزه جست و جو برای محققان مدیریت رسانه دیگر عناوین اصلی این کتاب هستند.