پاییز 1396 - شماره 15
-
پیاده سازی فناوری اطلاعات در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی
نویسنده : نوروزی، یعقوب ؛
(10 صفحه - از 5 تا 14 )
کلیدواژه ها: کتابداری و اطلاع رسانی پیاده سازی کتابخانه های دیجیتالی مجموعه سازی فناوری اطلاعات
-
کتابخانه و آرشیو: معرفی و نقد کتاب کتابخانه ها و آرشیوها: بررسی مقایسه ای
نویسنده : عزیزی، غلامرضا ؛
(12 صفحه - از 15 تا 26 )
کلیدواژه ها: کارکرد کتابخانه آرشیو منابع اهداف و وظایف توسعه و تحول اطلاعات رقمی
-
رهیافت های نظری برای فهم اطلاعات دیجیتال
نویسنده : زوارقی، رسول ؛
(14 صفحه - از 27 تا 40 )
کلیدواژه ها: اطلاعات دیجیتال رویکردهای انتقادی بررسی اطلاعات دیجیتال مبانی نظری اطلاعات دیجیتال معرفت شناسی اطلاعات دیجیتال
-
نقدی بر کتاب کتابداری پزشکی
نویسنده : اشرفی ریزی، حسن ؛
(8 صفحه - از 41 تا 48 )
کلیدواژه ها: کتابداران پزشکی کتابداری پزشکی نقش ها
-
از برندسازی بخش عمومی تا برند ملی
نویسنده : مسعودی، امیدعلی ؛
(10 صفحه - از 49 تا 58 )
کلیدواژه ها: بازاریابی بخش خصوصی ارتباطات بخش عمومی برندسازی استراتژی برند
-
تخته پاره ها، درآمدی به فلسفه ارتباطات
نویسنده : آیت اللهی، حمیدرضا ؛
(8 صفحه - از 59 تا 66 )
کلیدواژه ها: فرانظریه انسان شناسی فلسفه ارتباطات رشتگی هویت نظری فلسفه اسلامی ارتباطات
-
جنگ روانی و علم ارتباطات: بررسی رابطه نهادهای امنیتی و علوم اجتماعی
نویسنده : دیوسالار، عبدالرسول ؛
(18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها: جنگ روانی ارتباطات نهادهای امنیتی ساخت علوم اجتماعی سیاست گذاری علوم و تحقیقات
-
اندیش های ژرف، ترجم های «آزاد» در کتابی نامتعهد به اصل
نویسنده : هدایی، محمد ؛
(26 صفحه - از 85 تا 110 )
کلیدواژه ها: پرسش پژوهش تعریف و ماهیت پرسش اصلی پرسش فرعی پرسش کمکی پژوهش تدوین
-
حلول و ظهور نقد تحصلی در مقاله «از کتابخانه و کتابداری تا مقدمه ای بر علم اطلاعات و دانش شناسی»
نویسنده : شعبانی، احمد ؛ میرحسینی، زهره ؛
(8 صفحه - از 111 تا 118 )
کلیدواژه ها: کتابداری علم اطلاعات دانش شناسی علوم اطلاع رسانی نقد بر نقد مرتضی کوکبی
-
معرفی کتاب به نام نقد
نویسنده : عریضی، حمیدرضا ؛
(12 صفحه - از 119 تا 130 )
کلیدواژه ها: واژه گزینی نظریه زمینه ای تولید نظریه نقد نقد کتاب حساسیت نظریه ای
-
شکل گیری رشته مدیریت رسانه از زبان بنیان گذار مدیریت رسانه ایران، پروفسور علی اکبر فرهنگی
مصاحبه کننده : افقهی، اسماعیل ؛
(10 صفحه - از 131 تا 140 )
-
آلتمتریکس برای متخصصان اطلاعات: گذشته، حال و آینده
نویسنده : گلینی مقدم، گلنسا ؛
(6 صفحه - از 167 تا 172 )
کلیدواژه ها: ارزیابی پژوهش آلتمتریکس تاثیر پژوهش متخصصان اطلاعات
-
برندسازی رسانه با رویکردی سازمانی و مدیریت محور
نویسنده : بومان، سبین ؛ مترجم : امجدی، حسین ؛
(24 صفحه - از 173 تا 196 )
کلیدواژه ها: سازمان ذی نفعان B2B اتحاد برند معماری برند برند شرکت برند محصول استراتژی برند رسانه برندسازی مشارکتی روایت چندرسانه ای
-
فرهنگ های برندرسانه: پژوهش و نظریه پردازی دربارة نحوة حضور مصرف کنندگان در ساخت اجتماعی برندهای رسانه
نویسنده : اورتس، مارت ؛ جی. هارتمن، بنجامین ؛ مترجم : افقهی، اسماعیل ؛
(16 صفحه - از 197 تا 212 )
کلیدواژه ها: مصرف معنای برند برندهای رسانه فرهنگ مصرف کننده فرهنگ برند ارزش آفرینی مشترک نمادگرایی برند روش های کاربر
-
نقدی بر آیین نامه ارتقاء اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزشی کشور: آسیب شناسی و ارائه راهکارها
نویسنده : عصاره، فریده ؛ عفیفیان، فرزانه ؛
(12 صفحه - از 213 تا 224 )
کلیدواژه ها: تولیدات علمی ایران آیین نامه ارتقاء ارتقاء مرتبه اعضای هیئت علمی ایران نقدی بر آیین نامه ارتقاء
-
تحلیل متن کاوی از توییت های کتابخانه های دانشگاهی
نویسنده : امالدیهانی، سلطان ؛ آبراهامز، آلان ؛ مترجم : گلدانی، نفیسه ؛ حاجی زین العابدینی، محسن ؛
(25 صفحه - از 225 تا 249 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا شبکه اجتماعی داده کاوی توییتر متن کاوی