Skip to main content
فهرست مقالات

تبلیغ از راه اینترنت(قسمت دوم)

نویسنده:

(7 صفحه - از 32 تا 38)

خلاصه ماشینی:

"در ارائه نمونه هایی از تبلیغات فرهنگی در اینترنت اشاره کردیم که سایت هایی وجود دارد که به کاربران خود امکان تشکیل انجمن و بحث و تبادل نظر با دیگران را می‌دهند و چون مراجعه کنندگان از افراد مبتدی و بی اطلاع تا افراد صاحب نظر و خبره هستند؛ چه بسا سؤالاتی از سوی دیگران مطرح می‌شود که فقط به دنبال پاسخ نبوده، بلکه برای تضعیف مبانی و ایجاد شبهه در بین مرتبطین خود می‌باشند. »( 1 ‌) ویژگی های اینترنت از جمله ویژگی‌های خاص شبکه جهانی الکترونیکی که بهره‌گیری عمومی از انواع کاربردهای آن در جهان را گسترده نموده، عبارت است از: ارزان و مقرون به صرفه بودن؛ استاد، محقق، سخنران و مبلغ برای تدریس، تحقیق و انتشار مطالب خود نیاز به هزینه های گزاف و تلاش های جنبی ندارد، بلکه می‌تواند با صرف هزینه‌ای ناچیز به کل دنیا مطلب منتشر کند. net برخی دیگر از گزینه های صندوق پستی عبارت است از: Reply برای پاسخ به یک نامه وارد محیط نامه نگاری و ارسال می شود و آدرس گیرنده را اتوماتیک از نامه ی رسیده در قسمت گیرنده قرار می دهد. کافی است پس از تنظیم متن پیام در محیطی مانند Word و اعمال فنون هنری و افزودن تصاویر مناسب و البته کم حجم آن را در صندوق پستی خود در قسمت ارسال نامه قرار داده، آدرس پست الکترونیکی گیرنده یا گیرندگان را در قسمت "Send to:" (ارسال به) نوشته و پس از اتصال به اینترنت گزینه ی Send را بزنید."

برای مشاهده محتوای مقاله لازم است وارد پایگاه شوید. در صورتی که عضو نیستید از قسمت عضویت اقدام فرمایید.