خلاصه ماشینی:
استراتژی فروش و بازاریابی در شرکت خوب زمزم شرق با اینه در ده صفحه چاپ شده است ولی بسیار خواندنی و جذاب است این مقاله از آن مقالات کاربردی و با اهمیتی است که امیدوارم چاپ آن فتح بابی برای دیگر شرکتهای ایرانی شود.
اما نکته اساسی که آقای رحمانپور در این نوشته به آن کمتر توجه کردهاند این است که آیا ابتدا منابع انسانی توانمند میشود و یا در ابتدا سازمان باید جهت توانمندی خود بازار رقابتی را رشد دهد تا کارکنان همان افق توانمند شوند؟انشاءا...
سازمانهای آینده و شرایط حاکم در بنگاههای کسب و کار در آینده و ویژگیهای ساختاری برای آنان در نوشتههای مهدی کریمیان به آن پرداخته شده است.
پرسشهایی هم از شما مدیران ایرانی تحت عنوان آیا پاسخ این پرسشها برای شما معلوم است،مطرح شده که انتظار دارم با پاسخهای خود این ماهنامه را یاری فرمائید.
این پرسشها در صفحه 17 و 18 ماهنامه چاپ شده است.