![327](/view/entityimage/pageimage/dnv.gif?articleid=1288220&number=44&pagenumber=327&language=fa)
نویسنده: رنجبریان، بهرام ؛ شفیعی، مرتضی ؛ معینی، حسین ؛
دانشور رفتار دی 1389 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 327 تا 338 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/DSH.gif)
کلیدواژه ها: رضایت مشتری وفاداری مشتری رستوران وجهه
- دریافت فایل ارجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![327](/view/entityimage/pageimage/dnv.gif?articleid=1288220&number=44&pagenumber=327&language=fa)
تحتاج دخول لعرض محتوى المقالة. إذا لم تكن عضوًا ، فتابع من الجزء الاشتراک.
إن كنت لا تقدر علی شراء الاشتراك عبرPayPal أو بطاقة VISA، الرجاء ارسال رقم هاتفك المحمول إلی مدير الموقع عبر
webmaster@noormags.com
.
You need Sign in to view the content of the article. If you are not a member, proceed from part Sign up.
If you fail to purchase subscription via PayPal or VISA Card, please send your mobile number to the Website Administrator via
webmaster@noormags.com
.