تیر 1389 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : شیخ، محمدجواد ؛ پرکاوش، طاهر ؛
(18 صفحه - از 39 تا 56 )
کلیدواژه ها:اهرم مالیاهرم عملیاتیریسک سیستماتیک و ضریب بتا
-
نویسنده : کرباسیان، مهدی ؛ برادران کاظم زاده، رضا ؛
(8 صفحه - از 71 تا 78 )
کلیدواژه ها:برنامهریزی تولیدتعالی بهرهوریکنترلکننده R2R
-
نویسنده : صادقی شریف، سیدجلال ؛ شیخ، محمدجواد ؛
(12 صفحه - از 79 تا 90 )
کلیدواژه ها:بازار سرمایهنظریه بازار کارای سرمایهبازارهای مالیمدل قیمتگذاری داراییهای سرمایه ایدانش جدید مالی
-
نویسنده : سیدنقوی، میرعلی ؛ بحرالعلوم، محمدمهدی ؛
(12 صفحه - از 91 تا 102 )
کلیدواژه ها:آموزشمنابع انسانیجذبشرکتهای کوچک و متوسطمدل چرخه عمر سازمانی
-
نویسنده : سیدجوادین، سیدرضا ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ رایج، حمزه ؛
(18 صفحه - از 103 تا 120 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترهبری تحولآفرینمدل معادلات ساختاریرفتار شهروندی سازمانیمبادله رهبر پیروآموزش رهبری
-
نویسنده : مدهوشی، مهرداد ؛ تاری، غفار ؛
(16 صفحه - از 121 تا 136 )
کلیدواژه ها:ایرانبقاویژگیهای شرکتشرکتهای تولیدی کوچک و متوسط
-
نویسنده : سهرابی، بابک ؛ خانلری، امیر ؛
(18 صفحه - از 137 تا 154 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیمدیریت ارتباط با مشتریعوامل حیاتی موفقیت
-
نویسنده : شیخ، محمدجواد ؛ دهقانی هراتی، مهدی ؛
(14 صفحه - از 155 تا 168 )
کلیدواژه ها:نقدینگینسبت جاریدوره تبدیل وجه نقدشاخص فراگیرنقدینگی
-
نویسنده : آزمون، جاوید ؛ صفری، سعید ؛
(16 صفحه - از 169 تا 184 )
کلیدواژه ها:تخصیص منابعبرنامهریزیمدلسازیشبیهسازیحمل و نقلگسستهچیدمانکلاف
-
نویسنده : نیکوکار، غلامحسین ؛ قربانی زاده، وجه الله ؛ نجات بخش اصفهانی، علی ؛
(24 صفحه - از 185 تا 208 )
کلیدواژه ها:ارزشهای فرهنگیشورای عالی انقلاب فرهنگیعوامل کلیدیدستگاههای فرهنگیکنترل راهبردی (استراتژیک)مدیریت راهبردی (استراتژیک)
-
نویسنده : آرمان، محمدحسین ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ بتوخته، اکرم ؛ جلیلی، اعظم ؛
(12 صفحه - از 209 تا 220 )
کلیدواژه ها:فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازیروشهای تقریبیوزن موضعیوزن کلینرمالیزه کردن فازی
-
نویسنده : نهاوندی، بیژن ؛ آذر، عادل ؛ مقبل باعرض، عباس ؛ جعفری نژاد، نوید ؛ فرهی، رضا ؛
(16 صفحه - از 221 تا 236 )
کلیدواژه ها:منطق فازیخانه کیفیتفرآیند تحلیل شبکهایبسط عملکرد کیفیتنیازمندیهای طراحینیازهای مشتری
-
نویسنده : مهرگان، محمدرضا ؛ کاظمی، عالیه ؛ کامیاب مقدس، امین ؛
(12 صفحه - از 237 تا 248 )
کلیدواژه ها:مدلبرنامهریزی آرمانیبرنامهریزی خطیTOPSISبرنامهریزی تولید
-
کاربرد های شبکه های عصبی مصنوعی در مدیریت و بازاریابی (مطالعه موردی: گروه بندی مشتریان بانک کشاورزی)
نویسنده : حسن قلی پور، طهمورث ؛ میری، سیدمهدی ؛
(14 صفحه - از 249 تا 262 )
کلیدواژه ها:مدیریتبازاریابیشبکههای عصبی مصنوعیتحلیل خوشهایروش واردتقسیم بازارتحلیل تمایزات
-
نویسنده : دانایی فرد، حسن ؛
(30 صفحه - از 263 تا 292 )
کلیدواژه ها:اعتماد عمومیمدیریت دولتیسرمایه اجتماعیسازمانهای دولتیاصیل و وکیلعملکرد دولت
-
نویسنده : مقیمی، سیدمحمد ؛
(18 صفحه - از 293 تا 310 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیمدیریت دولتی نوینسازمانهای دولتیشاخصهای فرهنگ سازمانی کارآفرینانه
-
نویسنده : صفرجوهری، مجید ؛ رضائیان، علی ؛ عابدزاده عطار، حمید ؛
(14 صفحه - از 311 تا 324 )
کلیدواژه ها:انگیزشاولویتبندیفرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
-
نویسنده : یحیی زاده فر، محمود ؛ حجابی، روح اله ؛
(14 صفحه - از 325 تا 338 )
کلیدواژه ها:بورس اوراق بهادار تهرانریسک سیستماتیکبازده سهامنسبت قیمت به سود
-
نویسنده : دموری، داریوش ؛ فرید، داریوش ؛ مستاجران، علی رضا ؛
(12 صفحه - از 339 تا 350 )
کلیدواژه ها:حجم مبناحد نوسان قیمتاندازه شرکتحجم معاملاتمظنه قیمت
-
نویسنده : برادران کاظم زاده، رضا ؛ اقدسی، محمد ؛ البدوی، امیر ؛ بهزادیان، مجید ؛
(18 صفحه - از 351 تا 368 )
کلیدواژه ها:خانه کیفیتپرامیتیالزامات فنینیازهای مشتریانگسترش وظایف کیفیت
-
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ بیگی نیا، عبدالرضا ؛ عباسی اسفنجانی، حسین ؛
(12 صفحه - از 369 تا 380 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیمحیط بازار هدفمحیط ملّیمحیط داخلی شرکتموفقیت شرکتهای صادرکننده
-
نویسنده : سیدنقوی، میرعلی ؛
(10 صفحه - از 381 تا 390 )
کلیدواژه ها:اعتمادآموزش و پرورشسرمایه اجتماعیتراکمارتباط متقابل
-
نویسنده : لطیفی، میثم ؛ مشبکی، اصغر ؛
(12 صفحه - از 391 تا 402 )
کلیدواژه ها:بخش دولتیروش تحقیقمدیریت منابع انسانینیتتحلیل روایتنشانگر گفتمانیجانمایه
-
نویسنده : مومنی، منصور ؛ لعلی چشمه، محمدرضا ؛ نالچیگر، سروش ؛
(16 صفحه - از 403 تا 418 )
کلیدواژه ها:تحلیل خوشهایفاصلهبخش بندیفرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)تابع هموگرافی
-
نویسنده : بشیری، مهدی ؛ سرداری، احمد ؛ جنیدی، مهدی ؛
(19 صفحه - از 443 تا 461 )
کلیدواژه ها:اعتمادمدل پذیرش فناوریسهولت استفاده درک شدهبانکداری اینترنتیسودمندی درک شده