چکیده:
توجه ناکافی به ایدئولوژی سیاسی به عنوان محور سازمان دهی کننده، باعث کاهش قدرت پیشگویی شده
است. جاست ( ٢٠١٧ این موضوع) نقش قابل توجهی در طراحی و مستند سازی مجموعه ای از روابط میان
عوامل شخصیتی، ارزشها و محافظه کاری داشته است. ارزش این روش در پر رنگ نشان دادن این
احتمال است که ایدئولوژی زمانی پایدار خواهد بود که با ویژگی های فردی متناسب باشد و از این رو
ماندگار خواهد ماند. این روش باید با بررسی قدرت موقعیت های آنی برای توصیف مفهوم هویت و جامع
بودن (احتمالی) چندین ویژگی مربوط به محافظه کاری، متعادل گردد. ما با استفاده از نظریه انگیزشی
مبتنی بر هویت، به عنوان چارچوب سازماندهی، در مورد هر دو موضوع بحث نمودیم. " راننده جیپ کسی است که هنگام مواجه با شرایط دشوار، فرار نمی کند. همسرشانگاهای توضیح میدهد ( که چرا برای خانمش جیپ گرند کروکی خریده است، از متن بارنت ٢٠١٦ عشق، امید، شادی. هر چه که هدفتان باشد، میلیونها راه برای رسیدن به آن وجود دارد (تبلیغات برای بررسی دوباره (خرید جیپ) در سایت
Jeep https://www.youtube.com/watch?v=G2dnmCmTI90 بله می توانید به گذشته باز گردید. تنها باید به دنبال جایگاه درست باشید. مسئله، عشق به طبیعت نیست. مسئله، بی فایده بودن هم نیست. بلکه باید در این میان، تعادلی را یافت. آن هم زمانی که مراقبت از خودتان به معنای مراقبت کردن از چیزی بیشتر از تنها خود شماست. این موضوع اصلی است.
خلاصه ماشینی:
تبليغات هوشمندانه ، مصرف را به همه اين ويژگيها پيوند داده است (که ممکن است از آن با نام هايي چون ويژگي، رهيافت ، ارزش يا اساس اخلاقي، ياد شود، اوينرمان (2015b,2015a به عنوان مثال در خصوص بررسي دوباره ، از موزيک زمينه تون غربي کانتري فرانک زاروبا استفاده شده که ارتباطي با هويت آن (تبليغات ) ايجاد مي کند و نيز تصاوير و لغات در تبليغات مربوط به بررسي دوباره بر روش هاي خود اتکايي براي داشتن سبک زندگي سنتي تاکيد دارد.
افراد استنتاج هايي متناسب با فرهنگ در خصوص مفهوم اين تجربيات و ارتباط آن با اين که آن ها که هستند، که خواهند شد و چه خواهند کرد، ايجاد ميکنند (اوسرمن ٢٠٠٧ اوسرمن ٢٠١٧) و برخي ويژگي هاي فرهنگ انسان هر چند در ميان گروه ها متفاوت است اما احتمالا همه گير و جهاني است چون فرهنگ انسان برگرفته از ضرورت ارتباط با ديگران و تطابق با زندگي گروهي براي بقاء است (Boyd & Richerson, 1988; Cohen, 2001; Haidle et al.
(Boyd, Richerson, & Levinson, 2005; Kurzban & Neuberg, 2015; Oyserman, 2011; Schwartz & Bardi, 2001).
(Jung, Garbarino, Briley, & Wynhausen, 2017).
Duhachek, Han, & Tormala, 2014; Farmer, Kidwell, & Hardesty, 2014 اين مطالعات از روش هاي آزمايشي براي هدايت و راهنمايي در جهت آماده سازي رويه اي لحظه اي استفاده نموده اند و نشان داده اند که تمايل محافظه کاري به محصولات که ثبات را نشان ميدهد به آساني قابل تغيير است .